2011年11月8日火曜日

ありがとうございました。 / Thank you for coming!

いやぁ〜楽しかったですねぇ〜
いつも御世話になっている皆さんに感謝の意を込めて、やらせて頂きました。
魅せるお寿司ケータリングのMegumiさんにも来て頂きました⬇
デモンストレーションも大成功!!!

It was so fun and I really enjoyed our office warming party!
Special Sushi demonstration was also successful by Megumi Doi.
She made the panda roll and mega cucumber roll.

 

なんと、作曲家のJoeyさんにもお越しいただきました。
I was so happy Mr. Joey came our party unexpectedly.

そして、最後は記念写真と、、、
At the end of the party, we took photos with everybody and 
潤さんの掛け声で、ばんざい^^
Banzai :)

お越し頂いた皆様、本当にありがとうございました。
これからもどうぞよろしくお願い申し上げます。

押元 末子 
Thank you very much for coming. 
I really appreciate that and I look forward to doing business with you again.

Sueko Oshimoto    



0 件のコメント:

コメントを投稿